Wednesday, July 27, 2011

Lelaki apakah kau nie ?

Aqurh tak tawu laa apa yang aku rasa kn skrng ..
macam nak bunuh jek dia !
arh !
knpa aq kenal dy ..??!!

aku ta patot kenal kau ..

apa ada nan rupa kau ..??!!

hnya sbb ko hensem , ko ada ciri2 aq nak  ..

tapi hanya luaran shaja..

dlmn kau ?!

tiada langsung ..

ta mungkin aku jatuh hati pada kau ..

tapi kenapa kau mesti tiru  ayat aku , promote diri kau stelah aq minta kapel nan kau ?

p/s : minta kapel bcoz hanya na balas dendam apa yang ko penah uat kat aku ..

dah terbukti yg kau memng playboy sangat ..

mcm2 aku tanya kau ..

smua kau jwb jujo ..

walawei ! kau ny buta hati ke apa??

tada langsung perasaan malu ..

aku tak twu laa ...

kau tak laku kowt .. sebab tu kau promote diri kau kt fb , buat iklan minx awek ...

what the hell ..

what the heck ..

what the fuck !

tah2 tu bkan pix kau , so apa motif ko kan nak malu ..

aku yg jadi frend kau kt fb ny pon MALU !!



first time aku jmpe laki yg trdesak cm kau n plg bodoh lah !

No comments: