Thursday, July 28, 2011

My bestie


Nurul shuhada bt Nor apandi .
dia ialah slah satu geng RGC..
dia paling mudah mesra nan orang ..
kekadang aku agax jelez nan sikap dy yg peramah tu ..
sampai kan tukang kebun pon jadi..huhu;p
dia ramai laa jgax peminat ..
tapi dy hanya minat kt seorng jantan ny jek ..
bdax tu pon minat dy ..
kwan kenlan mse skolah tadika katanya..
bleyh lak tersngkut kunk ny..huhu..
name dy ... 
perlu ke bg twu ..??
alah bia geng RGC jek lah yg twu ..huhu

'
'
'

Nur Syairah Musa
dy pon slah satu geng RGC ..
name tu dy lah yg pilih ..
ramai tanya apa itu RGC ..
tapi kiteorang hye rahsia kan ..
ta perlu laa korang twu (daa lari tajuk da..huhu..da2.kembali ke pda tjuk.huhu)
gambar ny dy pakai spec kan..
dy ny mata elok jek , tp gatal na pakai org pye..huhu
dy lah kawan paling aku ta paham ..
banyak sangat konflik cinta..
yelah org cute kan .. (kembang beliau);p

'
'
'
Nur Syamimi Bt Mohd Tahir
the last one group RGC...
aku lah tu (empunyew blog)
antara dorang aku laah plg senyap ..
ceh , senyap lah sangat .. haha
aq kowt plg ta famous antara dorang but plg banyak kapel di antara dorang ..
haha.. mcm ane tu ? ta ramai pemint but byk kapel?
haha.. ta perlu laa aq explain.. bkn korang akan phm pon en..huhu

dan di antara geng RGC aku lah yg paling tinggi n mature..
mature laa sangat ..haha

'
'
'
Nur Baayah & Syawal Fitriah
baayah org nyew sangat lah tinggi , kalah aku taw..
dy pon pandai.
tapi rugi sangat ,
dy ta rjin g sekolah .. 
aku tak rapat sangat nan dy , tapi yang aku twu dy sngat la baek ;DD
Fitriah or iyah .. orang nye baik dan bijaksana..
aku suke tengok dy apabila pakai tdung,
nampak sweet jek ..
dy pon peramah . terutama laki2..
kekadng laki aku minat pon dy dapat kawan mesra..
(jelez ny..) haha.. smua org aku na jelez.. apalah..
haha..


'
'
'
ShahArdany ..(yang bju puteh tu yek )
baju biru tu tukang sebok jek .. ngee~~(gurau je wafi) hehe
dy dax paling poyo aku kenal..
ceh.tda laa..kau baek sangat.. (baek laa sngt en (''.) )
;D
aku suke kawan nan kau ..
maksud aku KAMI suke kwn nan kau(!)
kau tak sombong ..
tapi satu benda KAMI takut pasal dy ..
dy kalo tengah bengang ..
ta ingat dunia..
silap hari penumbuk sampai ke muka..
tapi buat mase ny , aku ta penah rse lagi laa.. huhu
nasib baek ..
minx dielakkan laa..AMIN (!)
huhu ;p

'
'
'
Muhd Abidin Bin Azlan
kalo tengok dari gambar pon dah tawu en ^^
terang2 tulis name dy ..huhu
dy budax yang JAMBU(!)
suke sangat pink !
mengalah kan perempuan ..;p
tapi dy sangat lah baek ..
dy penah suke kawan aq..
tapi tu dlu laa ..
sekarang dy da D TAKEN..
untung spe dapat dy ..
ceh2..haha
n dy laa budak TERkecoh dalam kelas 2mars..
kalo sebot name ABIDIN..
sur semua ckgu kenal !huhu

'
'
'
Muhd Shafiq Kamarudin
kelas 2mars daa kenal benar dengan suare plg merdu beliau(merdu ke?)
;p
tak sah kalo sehari dia ta nyanyi..
sape yg dok depan dy , sure akan pekak ..
klo leyh mulut dy akan sentiasa play music..
da mcm radio da..
ckp jek ko na dengar pe..
sure dy nyanyi..
bak kata smua lgu da ada dlm poket dy daa..
dy minat Gile babeh dgn SALENA GOMEZ..
tah apa yg istimewa tentng dy pon aku ta tawu ..
myb sbb cute kot smpy kan kekadang si capix ny leyh glerw..huhu

'
'
'
Afiqin Mohd Zaki
kawan or kembar kpada Shafiq..
alah , dak pix atas ny laa..
uat2 ta tawu lak..
di mana ada dy , msti ada capix..
aku geram gila dengan tabiat dy ..
suke menolak orang ..
nak jek aku cekik2 dy ..
tapi aku saba ..
bukan aku ta berani , takot batal air sembhyang jek(ayat ta leyh blah) haha
hobi dy pon cm capix..
nyanyi jek ..
tah bila laa mulot dorang nak diam yek?? =,=

'
'
'
Faiz Zainon..
itulah orang nyew..
seorang yg sngat pemalu pada perempuan..
susah na dengar suara dy ..
terutama senyuman dy ..
kata nya kena bayar dlu bwu bleyh tengok senyuman dy ..
pergh ! berbayar tu .. mahal2!! haha
dy bukan calang2 orang taw(!)
dia antara bdax f2 yg terpandai laa ..
tanye je pape..
sure dy dpt jwb ..
tp klo pompu tye ..
tnggu la smpy esok ..
diam jek..
;p
now dy da jd ketua menengah rendah ...
makin berat laa tugas dy pasny ..



p/s:: harap maaf kalo aku TERsalah bahasa..
tada niat .. betol (!)
n ada bnyak lg aku nak buat .. tapi ta larat laa !!
penat !!
t kalo aku rajin aku sambong ..
kunk aku buat mne yg dekat2 nan aku jek ..
yg len laen kali k..

 
thanx kerana membace .. 
========= FOLLOW ME========

No comments: