Tuesday, October 25, 2011

awak kalau laa awak tahu ~

seberna nyew kan dah lame aku nak gtw kau perkara sebenar (bia aku je tawu)
tapii serius aku takot di benci , di hina , di kutuk !
aku bukan perempuan yang kuat utk lalui semua nih ..

aku takk nak kehilangan org macam kau .. spesis yang jarang di temui..
memang untung aku dapat kenall kau ..
hmmm..

tapii aku takot kau tak suka aku dah ! aku takut ko janji hnya di mulut !
apa yg aku harap hye satu , kau dapat terima aku seadanya..

apa yang berlaku hari nie & sabtu nih ! aku redha..

Bismillah al-rahman al-rahima
 Ya Allah , semoga dia dapat terima aku , 
aku harap dia dapat maafkan kesilapan aku ya allah..
ku mohon pengampunan mu .. kau bantu lah aku YA ALLAH ..
Amin !

No comments: