Saturday, October 29, 2011

Ini Cerita Aku

Entry kali nie aku nak buat pangjang berjele (mampu ke?)
ini tentang perasaan aku , apa yang aku rasa lagi (tak abis2 perasaan , emo sgt urh aku nie)

ini cerita masih tentang MR.K atau (tutt tutt)
hari ini Sabtu 29 Oct 2011 ... dah pukul 6.59 dah nie.. tada satu meseg pon dia masuk ..
awakk , kenapa awak ta bg meseg? saya agak rindu kan  awak laa.. ish kalo aku tak ingat aku tengah pokai sekarang , and ada lagi sehari nak sekolah , dah lame aku koll dy tye kenapa...

mayb kedit dia abis kot kan.. (yela kot , mimi ! pk positive )
act aku lagi suka kalau tak terlintas pape pon ayat kat otak aku .. lagi buat aku senang ~~

aku bagi meseg , dia takk balas.. sebenarnye dari bgn pagi aku nak meseg dia..
tapi bila pk tentang kesilapan a.k.a kesalahan aku takut pulakk nak meseg..
yang funny nyew , aku bley pulak terbyg mukaa dia marah (muka rimau  ~ RrAaWW!! )
serius aku ketakutan .. (tak funny k .jgn gelak ! )

aku ada jugaak terasa , yang dia tak syunk aku (negative lagi ! shuh2!! jauh kau dry pemikiran aku !)
mulai sekarang , aku try laa nak pk positive .. cuba laa .. kalau tak berjaya jugakk ..
apaa aku bley buat kan ..



p/s apa maksud mimpi dapat duit ? sebab aku dah 3 kali berturut2 mimpi dapat duit ..
ya allah , aku harap tada petanda buruk yang akan berlaku .. Amin .







bismmillah il rahman il rahim..
ya allah tuhan ku , aku harap perhungan aku dengan dia akan menjadi seperti dulu ..
maafkan segala perbuatan aku pada dia .. tolong lah ya allah .. aku mohon pada mu.. hanya pada mu tempat ku mengadu dan memohon ya allah ..
Amin

No comments: