Friday, October 28, 2011

semalam .

semalam 27 0ct 2011
apa kene mengena dengan tarikh tuh?
semalam aku di gelar "mengarut"
hahahaha.. well aku kene marah dengan dia sebab aku ngarut =.=

sedihh aku . tersentap jugakk lah bilaa dia macam marah aku ..
aq pon satu 'pandai' pergi spoil mood dia tuh nape.. suka cakap tak masuk dek akal..

macam mane lah aku tak cakap cam tu .. aku terasa berslah gilaa ..

sedang aku text2 dia , aku ta than gilaa.. bole pulak terkuar air mataa..
akuu takk larat tunggu msg dia , aku pon terlelap la..ZzZzZz~~

sedar2 pukul 12 lebih , aku hairan gilaa , bilaa aku tidur, nie mest kes aku tidur awal sgt , tuh yg terbangun awal sangatt .. aku pon sambung tidur ,aku sedar2 ada text dari dia.. tapii aku ingat mesti dia dahh tidoo.so aku tak reply.
then aku bgn lagi , aku perasan meseg lain masuk , darii dia jugakk .. aku balas ar.. tapii dia da ta balas..
mayb da terbuai mimpi.. aku pulakk yang ta dapt tidur time tuh..

No comments: