Friday, October 28, 2011

blogwalking

bukak2 jew lappy , benda pertama aku sign up ialah blog !
and second Fb ..
fb aku taa layan sgt , blog aku je aku TERlebih layan hehe..

ehh , sape cakap kita blogwalking tada faedah ?! 
salah tuhh wehh ! ramai jew dapat faedah dari berblog nie taww.. 
ada yang dapat sponsor dry EN.NUFFNANG , pergi tengokk wayang , majlis, konsert , and macam2 lagii..

sambil berblog , kita dapat tambah kan ilmu jugakk pe ..
macam2 faedah .. faedah membace..
tapii sejak aku berblog nie aku makin pandai bermain dengan code2 blog ..
bukan senang woo nak paham .. org yg pandai main je tawuu.

geraamm jugakk bila aku kene perli dengan (tutt tutt)
dia macam cakap BLOG nie macam ta dapat faedah .. huh?!

eh , bukti nyew ramai jew ahli blogger yg famous di sebb kan blog ..
income ponn msukk ..
tak rugi la blog ..

tapi aku pye blog ta kecenderung ke situ , just suke2 .. 
lebih kepada privacy ..huhu 


No comments: