Monday, October 31, 2011

tuesday ^^

satu benda yang aku akan cuba buat setiap on9 ..
than nafsu darii bukak blog , fb n tweet  dia ...
yeahh .. itu je kot aku mampu buat ..
tapi dapat ke aku tahan ?

insyaallah ^^

pagi tadi aku hampir siap2 keluar nan dia..
nasib baik aku bijak cover depan family aku..
lepas aku mandi , aku pakai baju rumah jew..
nasib baik aku tak pakai seluar jeans or bju yg memang aku tak penah pkai at umah..huh!

aku dah agak ,  itu yang akan berlaku.. ^^

aku kol punye lah kol.. ta dpt2..
then aku kol lagi pukul 10.30 cm tu laa.. bru dpat..
then dia agak spoil mood aku ..
hurm , its oke laa..
salah aku jugak..
ckap hari rabu .. tapi janji last minit hari selasa..
diaa tak dengar or terlepas pandang apa aku ckp kot kan ^^ (serius aku sedih tahap gaban)


the other story .. aku agak kecewa .. rasa mcm nak meraung je.. 
diaa dah berbaik dengan dia.. and lebih mesra dripada aku.. its oke laa.. salah aku jugak kot ^^
(kenapa stiap benda aku mesti salah kan diri aku yang tak tahu pape nih ) ayooo ~~

No comments: