Tuesday, November 15, 2011

Aja Aja FIghting !!

sebenar nyew aku ada niat dlm hati dua benda..
sebelum tuh korang klik NIE  aku tak paksa nak klik ke tak k ?

yg pertama.. aku tak nak dah contact dia buat masa sekarang nie..aku betul2 perlu kan masa..

sebab tuh la aku tak nak pergi topup ..
walaupon meseg datang berpusu2 ..
memang agak tergoda lah nak pergi topup.. sbb kan aku pgng kepada niat aku ..
aku lawan habisan2 godaan mereka *syaitan ..
bak kata org membazir tuh tak baik..
topup pon membazir apa.. baik aku menabung je..
lagipon dah msuk musim cuti sekolah dah nie,, mesti byk duit yg aku akan gunakan..

lepas nie tada gaji dari mak ayh aku dah .. so kena pndai2 save money..
aku akan kuatkan semangat ..  u can do it mimi .. Aja aja Fighting !!>,<
aku akn lawan berhabisan2....hehe

kedua pulak.. aku tak akan bg tahu .. sbb aku tawu akn ada org yg akan gelak kan aku nanti..
better aku simpan sendri je kan..^^

when the world say GIVE Up,
hope whispers..
try it one more time

No comments: