Wednesday, November 16, 2011

AQUA LOMO CAMERA & MACAROON'S CONTEST


klik gambar =D

CARA UNTUK JOIN
1) Ia mempunyai dua choices. Anda boleh memilih sendiri. Pilihan pertama ialah nombor 2) dan pilihan kedua adalah nombor 3)
2) Reka apa2 cerita yang mempunyai hubungan dengan saya. Even anda tidak mengenali saya, it's okay, just create any story about me. It can be komedi, seram, sedih, gembira dan lain-lain.
3) ATAU membuat header untuk saya :) tajuknya mesti La Dolce Hanis Anasa.



THE PRESENTS

MAIN PRIZE - MACAROONS
MAIN PRIZE- AQUA LOMO CAMERA (click HERE for more info)
Fiqah Yassin - 3 winners
Nadhirah Izzati - 2 winners
Nanad Doodle - 2 winners
Nurul Syazwani - 4 winners
Banana's Shop -  2 winners
Cik Bulat - 3 winners
Miza's Prelove -
Butik Alesya - 
Aida Assilah Azman - 2 winners
Syah Zahari - 3 winners
Sakuraneia Iyako - 2 winners
Amni Nizzatul Alia - 1 winner (boys only)
Farah Amiera - 1 winner
Alia Azmi - 2 winners
Nadhirah Amalina - 3 winners 
Siti Nor Azera - 5 winners
Nurul Jannah Sajidah - 1 winner
Nana Kementot - 2 winners
Qjey & Nina's Blog - 3 winners
Mohd Amin Aizuddin - 1winner
Ienaz Alia - 3 winners
Izyan Nazirah - 2 winners
Delicious Cuppies
Chocolate House (Chocolicious Zila)
Annafira
Nordiyana Mohd Noor
Liza Khalid
Mor Mastura

byk kan hadiah dia..sape tak nak join mcm tuh .. kot terpilih ke nanti kan..hehe.. mencuba nasib jew..
aku just copy 2 item tuh je k .. klo nak tawu lebih lanjut pergi ke sini ..
AKu pilih nombor 2 :: buat header =D

--------------------------------------------------------


cantik tak ?
aku rasa mcm header nih lagi cantik dari header blog aku .. huhu
tapi tak tawu laa tuan punyew blog tuh kan.. lain org , lain pendapat,,
aku terpaksa buat dua kali sbb yg pertama aku tersalah tekan , so hasil kerja pertama aku pon lenyap mcm tuh je.. nasib abik laa aku tak meraung ..huhu

No comments: