Friday, November 18, 2011

cemburu tak tentu hala

 hi reader ! hari nie 18 nov 2011 , jumaat ..
aku nak bercerita tentang perasaan cemburu aku yang membuak-2 nih..
ehhh ehh !! ini cerita tada kena mengena dengan jantan atau cintan cintun okea?

memandang kan sekarang musim cuti sekolah kan.. aku nak tunjuk tempat yg best tok bercuti ..
kawasan indah ini  cer klik ...

SAtu , DUA , Tiga , Empat !!

Cemburu gila bila dengar cerita kawan aku dia

 nak bercuti .. memang aku jelous !!
sebab aku dah lama tak bercuti dgn keluarga aku .. asyik2 kerja , tak abis2 dok umah !
bosan tahap gaban !
dia kata nak bercuti kat langkawi , johor & dll .. byk kot tmpat dia nak g..
aku yg dok ulang alik pergi kedah nie pon tak penah jejak Langkawi.. sedih gila #

kalau cuti nie aku ase tempat paling jauh aku pergi nanti lah kan kat Melaka ..
err,, bosan la =,=

nak pergi tempat yg aku tak penah pergi.. =(

jap lagi dia bertolak pergi kedah .. wahh !! jangan lupa beli kan aku buah tgn ehh syai !!
dan aku sentiasa doa kan ko selamat pergi dan balik ..
jgn ko jumpa laki yg cute a.k.a ensem tak nak balik kl sudah .. merana aku n shue ..
tak perfect dah kumpulan RGC t.. # aku dah mula merepek .. ignore kan merapu aku tuh..hehe

aku akan rindukan korang masa cuti nie..
 baru aku teringat aku ada janji dgn seseorang , kalau dia abis SPM aku akan kelua dengan dia..
insyaallah aku akan tunai kan janji aku =D
p/s Gud luck HaDi !

4 comments:

syaie said...

beb.. ak belikn hdiah special for koe n shue.. kaloe ak jmper bnyk laki ensem.. ak tlong cover mmber2 dy tok koe ngn shue... kaloe ley.. ak nk bwk blek BURUNG HELANG yg besar tuw ke kl.. hurm... iwill miss you guys..=(

Misya_mimie said...

@syaie huargh ! sedih aku dengar .. huhu.. \klo brung helang tuh kecik dah lama kne curi..huhu.. syg ko gila2..hehe

Anonymous said...

how's things mysterygurl97.blogspot.com blogger discovered your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer buy backlink seo forum backlinks backlink building Take care. Jay

Misya_mimie said...

@Anonymous i make this blog just for fun .. btw thank for the info ^^