Wednesday, November 16, 2011

hari ini punyew cerita

sebelum aku start bercerita ,
korang tekan sini , tonyoh sini , picit sini .

sekarang pukul 9.57 mlm.. aku terasa mcm skrg aku tada perasaan ..
aku sendri pon tak tahu kenapa =,=


semua sebab dia .. =,=
tapi nasib baik ada abg suppi , shue , syai yg dpt baca luahan hati aku ..
kenapa bca? sbb jarak aku dgn drang agak jauh.. so dari penulisan jela aku bg dorang paham isi hati aku..
even aku tak byk cerita.. tp layan dorang cukup buat aku tersenyum =D

hari nie aku dah remove dua org manusia .. yg aku sendiri tak tahu sebab munasabah kenapa aku buat mcm tuh =,=

aku emo sgt kot .. yelahh.. spa soh dorang buat lawak bodoh dgn aku .. kan dah kena..
cakap mcm keling , langsung aku tak phm =,=
terbelit sane sini ..puas aku cuba phm.. soh org lain pahm kan pon masih tak paham ..

sebab2 lain , bia aku je tahu .. skrg otak aku ligat pk mana changer.. >,<

No comments: