Saturday, November 19, 2011

Isma Yusoof muka MACAM org aku benci . OMA !!

Assalamualaikum

hey , korang kenal ke Isma yusoof? aku pun tak kenal actually .. tapi lepas aku tgk Rona Roni Makaroni ,
baru aku kenal & baru sekarang aku sedar muka dia mcm muka org Yang aku ANTI ..
cerita tuh tada lah famous mana #boleh la.. best la jugak .. aku tak paham sgt cerita tuh tentang kisah2 apa.
sebab aku bukan lah peminat setia cerita melayu #eceh .bajet je aku nih .. 


meh lah aku tunjuk sapa Isma yusuf tuh..

dah tengok dah ? ensem tak ? # jawab dalam hati jek lah ye ^^
itu lah Isma yusoof..
muka yang aku kurang suka tuh ada lah sikit iras-iras muka dia.. tada laa 100% sejibik mcm muka isma..
nak tengok tak muka budak yang aku kurang suka tuh ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAAF LAH AKU TAK BOLEH TUNJUK .. karang tak pasal-2 aku kena saman pulakk
letakk muka dia kat public ..haha.. # jatuh standart dia mark ! biasa lah orang kaya , nak saman bila-2 pon boleh .. peguam sentiasa di sisi dia #yeke?
Untuk mengelak kan perkara tuh berlaku , lebih baik aku tak letak .. betul tak ?!
baik cakap betul , karang ada jugak yg kena cubit sampai lebam #hehe..gurau je..saia tak kejam mcm tuh oke~~

siapa-siapa terasa muka dia mcm Isma?? Anybody here ??  
kalau ada tolong angkat kening sebelah.. ada rupa mcm Ziana zain tak korang ?hehe
err.. sapa2 terasa tuh korang diam2 jelah.. bia korang je terasa sorang2.. k? ^^
karang ada yang mengaku korang MEMANG MACAM isma .. dah terasa tak tentu hasal pasal ayat2 aku kat atas tuh ..

p/rs aku mintra maaf lah saepa2 terasa tuh oke? hmm , sori ..


No comments: