Thursday, November 3, 2011

contest ini blog saya

aku nih tak abis abis dengan contest kan..
cuma nak mencuba nasib =D kalau nasib aku baik , syukur alhamdullillah ..




Here the rules ..
  • Follow Blog Dato, Mai, dan Ilyana.
  • Like page ini dan ini.
  • Buat satu entry mengenai entry ini dan letakkan banner nya sekali.
  • Bagi sebab-2 kenapa awak sayang blog awak [tulis apa yg special kat blog u all].
  • Tag sekurang-kurangnya dua blogger.
  • Jika kurang dari 15 contestant, Contest akan serta merta terbatal.
  • Tarikh contest ini bermula dari 27 Oktober 2011 hingga 20 November 2011.
 






♥ first , apa yg buat aku sayang gila2 kat blog aku nie , sbab dia ibarat diari aku .. curahan persaan aku (yang suka merapu nie) hehe

♥second , sebab aku minat mencantik kan blog aku (yang sampai sekarang aku masih tak puas hati rupa dia ) huh !..

♥third , aku ibarat kan dia pakwe aku yang ke-tiga.. yang always jadi pendengar (even tada telinga) yang bagus.. tada celoteh yang menyumbang kan telinga aku..hee~~

♥fourth , jadi peneman setia apabila aku sunyi & bosan tahap gaban  ~~

♥Fifth , aku suka menaip kisah perjalanan hidup aku (yang tak bape mnarik nih) .. and bilaa dah lame2 aku nak bace balik .. mcm diari .. (pusing2 cerite sampai ke diari jugak..ish2..huhu)


✖ well aku memang suka mengarut ... (sesuai tak aku jadi tukang karut ?? hehehe .. sumpah aku tak nak.. mintak di jauhkan lah ye) aku tak tahu nak bagi reason kenapa , why lagi ... sebab aku sure aku akan terus menaip benda yang merapu ..hehe

 SYA TAQ MEREKA ::
NADIA & KEJORA
✔TUgas2 yang di arah aku dah settle kan ! 


  Ada peluang tak nak menang ?? hehe

No comments: