Thursday, November 17, 2011

nothing ~

tgh sedap aku mengadap laptop ..

aku terdengar mak aku tanya adik aku ..

'Min buat apa tuh ? xmakan nasi ke ? kenyang sgt ke makan laptop tuh '

huahuhua... sejak kebelakangan nih aku memang slalu dengar ayat yg sama..
tah laa.. sdap sgt kot laptop Acer nie sampai aku tak nak lepas kan .. hehe

bape hari dah aku tak makan nasi .. slalu mkn pagi2 benda ringan jew , mcm kuih ..
petang & malam aku memang tak mkn..
nasi memang aku tak sentuh sejak cuti sekolah nie..

tapi hari nie aku kenyang gila sebab melantak roti(1) , cupcake(1) , tart telur(1) ..
cukup buat aku kenyang +air mineral sebotol .. memang uat aku kenyang..

mesti setengah org pk aku diet or di sebabkan stress ..
err , mcm mana nak ckp eayh .. eerr. dua2 kot..

waktu aku tidur pon bukan mcm dlu ..
makin lambat tido tapi masih yg TErawal bgn pagi .. hee~~

masa di habiskan depan laptop & lyn kerenah pakwe2 aku (ank buah )

No comments: