Wednesday, November 30, 2011

Saya terasa post fb awak

tadi aku buka je Fb aku tgk new post kat home..
terasa lah jugakk .. sbb dia cakap tntng perempuan .. /aku perempuan sure terasa sikit/
lagi2 aku ignore meseg dia yang pagi buta tuhh /aku tgh tido , so jgn gnggu aku lah/
then blog aku ada cerita tentang seorang mamat nie.. #tentang kwn aku artis # look here --> siapa yg nak taw lah ..
dia *lelaki fb* memang suka slah paham .. suka agak2 , ckp sedap ikut mulut tanpa berfikir..
dia ckp Tutt Tutt kat fb dia /maaf aku tak boleh printscreen takot tuan pye ayat marah/
aku just takut dia cakap aku layan dia Teruk  kurang baik..

buat apa lah aku nak terasa kan.. bukan aku sorang kwn perempuan yg lyan dia kurang baik ..huhu

siapa yang terasa -- > saya terpaksa offone .. eh , bukan terpaksa.. sebenar nya tak sengaja pon sbb fone tuh automatik tutup#bateri low# kedua-dua fone ku.. yes ! sampai sekarang fone aku tak berfungsi...
malas lah nak pergi cas.. aku xnak di ganggu oleh sesiapa pon.. even group RGC .. sori guys ~~

No comments: