Monday, November 28, 2011

Siapa tak bangga artis jadi kawan kita

hurm , sehari aku tak update.. rasa mcm bertahun #ek elah mimi nih , bru sehari , dah gebang..

semalam hari yang agk membosan kan.. tp mlm tuh aku di kejutkan dengan satu sms dari dia..
manusia yang dah lama hilang dari fikiran aku tiba2 hantar meseg say ' hi ' even simple je meseg dia..
tapi cukup buat aku tersenyum.. tapi tuh lahh .. dia terlalu sweet sampai nakkk buat aku muntah tetiba..

aku memang alergi dengan ayat yang terlalu manis.. dah lah tada pape hubungan .. boleh pulakk ckp mcm nih " sy slalu igt kat awk .. igt kat awk sbb skp awk yg marah2..muncung2..hehe..pic awk pun still simpan agy.." .. mana mungkin dia ingat aku . sedangkan dia sibuk dgn dunia lakonan & pembelajaran dia kat UITM..

memang aku bangga dapat berkawan dengan org yg mula nak popular..
iyew dia seorang pelakon yg baru je terlibat dengan dunia lakonan . dia bakal buat movie sendiri..
aku harap apa yg dia impi kan akan jadi kenyataan ^^..
siapakah perlakon itu ? Firdaus .. aku tahu masih ramai yg tak kenal dia.. aku sendiri tak tengok lagi cerita yg dia berlakon.. tp selalu aku tgk pic dia sedang shooting .. ckup membuktikan dia tgh berlakon.
dia memang ada rupa , duit pon ada , pelajaran pon ada tp ayat2 dia cukup buat aku rimas..
meseg dengan dia cukup membosan kan , walaupon text dia berjelar2 , tp penuh dengan sweet word sweet talker ..
mana mungkin aku percaya ayat2 dia betul atau tidak.. dah lah pelakon mana nak tahu dia berlakon dengan aku ..

percaya tak korang kalau laki tuh sanggup luka kan pergelangan tgn dia dengan gunting & pisau semata2  untuk tulis nama kita atas tgn ? mesti lah tak percaya kan..
tapi dia ada hantar gmbr yg buat aku gerun gila.. gambar darahh !!
darah kat tgn dia !! gunting kat sebelah tgn !! OMA !( oh my allah ) serius masa tuh aku dah tak betul..
dia cakap gmbr tgn dia dengan ukiran nama aku ?!
aku perhati jew gmbr tuh , tp aku tak dpt pasti kan betul ke tu nama aku .. tp ada huruf yg memang jelas mcm nama aku ..
aku tak tahu pulak apa yg kita orang borak dua , tiga hari lepas , cabaran aku  dia sahut .. dia ckp 'pariut ini tanda cinta saya pda awk ' ..
aku tahu tak mungkin itu terjadi.. memang mustahil .. aku dgn dia tak akan bercinta..

lelaki yg gila , pelik .. aku tak dpt tafsir setiap perbuatan dia seperti lelaki lain..
sungguh berbeza..

No comments: