Wednesday, November 23, 2011

wordless wednesday

tak sabar nyew aku nak tengok bola .. sejak bila tah aku minat bola nie #minat pemain bola ..
macam best pulakk .. boleh jerit2 , tgk2 pemain dia yg superb tuh .. ahahah XD
malam nie malaysia lwn sapa ea? #kata je tak sabar tgk bola , tp xtaw .. aduduh , apa punye peminat lah aku nie.. hehehe

well aku hanya pandai tengok , jerit , merapu depan tv , marah pihak lawan .. ahahaha.. itu jela kerja aku..
harap2 malaysia menang lah malam nie.. Amin !!

bola dah start tapi aku tak berminat tengok awal .. nanti aku ngantok tunggu gol .. masa permulaan kan semua cergas lagi , susah lah nakk masuk..
tapi bg aku tak tengok pon tape , dengar orang jerit #mcm org gila pon aku dah seronok , gelakk dengar telatah mereka yang over tuh.. hehe

tadi kan adik aku pergi pasar.. ramai org dah chaw ! sebab bola punyew pasal.. ada yang snggup Down kan harga makanan diorang semata2 nak balik cepat tengokk bola.. #hebat betul penangan bola nih

------------- THE OTHER STORY ! --------------


Hari nie mesti hari pling gerun untuk F5 kerana mereka exam ADD MATH !! woohhooo !! mesti susah gila kan ?? patut lah Hadi text aku tanya aku mcm mana nak hilangkan stress .. aku pon bg lah list2 yang berjeler2 .. makan coklat , bersenam , menjerit , menangis .. wahahah ! mana aku taw dia text aku time sekolah .. err.. pling aku geram dgn budak bertuah tuh , nak exam pon boleh buat aku sakit hatii .. dia ingat dia sape nak cakap aku GILA .. ??!!
padan muka ko kena bengong dengan aku .. spoil mood aku jew =,= nasib baik ada anak buah aku untuk mengembira kan hati aku .. kurang sakit hati aku ..
apa-apa hal aku nak yg terbaik untuk dia ^^

No comments: