Friday, December 9, 2011

Bila nak dapat BE dari nuffnang lagi ni?

Hari tu aku ada dapaT BE dari Nuffnang \dah lama bru nak cerita/, bukan main seronok lagi aku .
yelah baru first time dapat siapa tak suka ..


nak tahu berapa?
alahh , sikit je tak banyak macam  korang punye yang dah beratus-ratus tuh.
but now nuffnang mcam dah kedekut sikit dengan aku T,T
Dah banyak aku baca tips , tutorial .. tapi banyakk lagi aku tak paham ..
macam mana eh dorang dapat ? =,=
susah betul nak dapat BE nih tak semudah Churp-churp 
churp-churp sekali klik duit dah masuk . tapi nuffnang aku tak tahu ..hee
then bahasa nak buat survey & nak hantar tiket kat nuffnang hanya boleh pakai bahasa English je ke?
benda remeh temeh tuh pon aku jadi pening

aku harap sangat lah nuffnang baik hati nak bagi aku BE .. Amin !

No comments: