Friday, December 2, 2011

contest menangi Template dari Wan Hazel (03 Dec - 10 Dec 2011)


Syarat syarat

Mula mula korang hendaklah VOTE Wan kat sini..Pertandingan Photography "Tak nak merokok"..

http://www.facebook.com/TAK.NAK.MEROKOK (klik kanan open in new tab)
Kemudian hantar link korang ke ruangan komen..
Bukan SPAM link k.seperti entri dalam entri dibawah..

http://wanhazel.blogspot.com/2011/11/blog-diremove-gara-gara-link-dalam.html

sbenar nya syarat dia bukan pendek tuh .. berjeler2 .. tapi yang lain tuh hanya lah huraian .. yg aku copy yg penting bg aku .. hehe..so untuk tahu lebih lanjut TEKAN BANNER tuh k  ..

harap sgtt lah terpilih .. sbb aku memang dah jatuh cinta dengan template dia dari first time aku jumpa blog dia..  apa yg aku harap dpat menang ..
even mcm siput sedut pon internet ..aku gagah kan jugak nak vote dia.. ahaha

2 comments:

Wan_hazel said...

Terima kasih join kontes Wan dan terima kasih jugak VOTE untuk Wan..Semoga berjaya mendapat cabutan bertuah dari cik random..ehehhe..peace..

Misya_mimie said...

@Wan_hazel hehe .. oke sama2..