Wednesday, December 14, 2011

contest sapa nak baju free

Assalamualaikum reader .. hari ni aku nak join satu contest yang sangat menarikk ..
Kalau dah baca tajuk pon mesti dah tahu kan contest apa..oke lahh aku bagi tahu siapa yang masih rabun tuh ea ;p contest sapa nak baju free by Mira Kawaii shop. Siapa tak nak benda free , cuba cakap ! ha ! tipu lahh tu kalau cakap XNAK .. orang gila pon tak segila tuh..hehe.Mira Kawaii shop siapa tak kenal ...  online shop yang famous dengan menjual baju yang sangat Comell dan yang paling penting harga yang sangat berbaloi-baloi .. Rugi tak beli baju dari situ ^^ Aku tahu ramai lagi tak terokai Mira kawai shop ni , so aku akan memperkenalkan sedikit tentang kawai shop ni ..
Klik gambar untuk pembesaran
 RM27.00 only .. wauu !! tak ke murahh sangat tuh ? dah la baju cantik ..

RM27.00 jugakk ?! wau ! dah lah material cotton .. mesti selesa pakai ..
kalau suai kan dengan jeans sure lebih cantikk... Nakk je aku beli nanti ^^
jatuh cinta aku kat baju ni !!  
lagi pon aku  suka sangatt style mcm ni .. tak ikut shape badan ..
tada lah nampak sgt aku chubby ..hehehe XD

sekarangkan pattern orang pakai cardigan .. apa kata try pakai jenis yang kat atas tuh ?
sekarang kan tengah HOT style orang2 korea pakai macam ni .. bukan mudah nak dapat harga yang mcm ni..selalu RM30 ke atas kalau nak cari style yang mcm ni.. 
aku pon niat nak beli .. tapi tengok harga tersangat mahal .. then jumpa pulak website
Mira kawai shop , harga runtuhh tuh !!

sekarang ni Gambar real photo / snap9
Style baju ni mcam baju salah satu baju aku tunjuk kat atas R806



cantik kan ? gila tak cantikk ?! Website dia hanya Sedia kan style Kawaii a.k.a Kpop..
semart gila .. Terasa nak beli je(tapi bukan sekarang , tda bajet laa>,<)
geram tol bila tengok semua baju . rambang mata .. korang mcm mana ? mesti dah fikir mcm2 gaya nak peragakan bila kuar dengan kekasih hatii korangkan .. ;p
ehh , adaa yang belum ..?
korang boleh rujuk kat sini untuk lebih awesome::
Facebook ::http://www.facebook.com/MiraKawaiiShop
Blog :: http://mirakawaiishop.blogspot.com/
Nak join contest here::
http://mirakawaiishop.blogspot.com/2011/12/contest-sape-nak-baju-free.html

cepat-cepat !! tarikh tamat dah hampir 18 december 2011
----------------------------
SEBARANG PERTANYAANemail ke mirakawaiishop@hotmail.comATAUPM mira di facebook dengan menggunakan cara ni ye..home --> messages --> new message --> kat ruang "to" letak email mira, mirakawaiishop@hotmail.comutk check reply dr mira, kalau xde kat "messages", check kat "other" ye :)

No comments: