Sunday, December 25, 2011

Dia ciri lelaki idaman aku

assalamalaikum .. hai sema .. entry ni maybe agak menjelakkan a.k.a meluat..
entry ni agak peribadi sebab melibatkan perasaan aku yang eruuww2 nihh .. jangan korang maki2 aku , kata aku gedikk & sebagai nya k .. saya dah cakap awal2 ..

Im still remember him . my first love , ourgh ! iyeke ? no no ! lelaki pertama yang mengajar aku untuk menjadi Matang . yang Ajar aku bgaiman ntuk mencari cinta yang sebenar .. Semasa jalan2 tadi , terimbas kesalahan yang telah banyak ak laku kan , dosa2 yang besar bagi aku .. untuk aku kembali pada masa lampau memang tidak mungkin ..

maybe sebab dia ada ciri2 lelaki idaman setiap perempuan , sebab tuh aku susah sgt nak lupakan .. sesiapa je dapat dia , memang tak akan pernah lupakan sifat dia yang sangat3 baikkk tuhh !

It all About You i love it !

awak suka buat saya gelak non stop XD
awak pandai tenang kan saya waktu saya marah
awak tak pernah mencarut , marah2 saya even kesalahan saya sgt besar bg awak tapi awak hadapi dengan tenang .
awak tak pernah tolak permintaan saya
awak sanggup malu untuk membuktikan yang awak sayang saya
awak tak kedekut macam org lain walaupon awak tak kaya macam MEREKA !!
awak org paling risau bila saya off fon , merajuk , marah & tido tnpa bgtw ..
awak seorang yang sgt setia pada yang satu
awak akan buktikan yang awak betul2 tak curang dengan saya
awak akan cerita detail apa yang berlaku seharian dalam hidup awak even ex awak tepon berborak tentang apa2 pon awak akan bgtw .
awak tak kisah berapa jam , duit yang di peruntukkan untuk menjelaskan semua nya dari  A to Z .
awak tak pernah cerita secara separuh2 dengan saya
awak seorang yang kuat sembahyang .
awak baik
awak tak kedekut ilmu , selalu ajar saya math even masa tuh awak tgh buat assignment yang sgt penting.
awak akan layan saya even esok examm
awak sentiasa doakan saya siang & malam
awak tak pernah lupa wish selamat malam & selamat pergi sekolah
awak org yang paling funny saya pernah jumpa
awak akan layan setiap  perangai saya yang gila ni
awak tak pernah bosan dengan sikap & perangai saya ni (begitu juga saya ! )
awak akan mencari duit tatkala tiada duit untuk contct saya
awak akan berjaga sehingga saya terlena di buai mimpi
awak  ta akan lupa kan janji dan kata2 awak pada saya
awak tak pernah mungkiri janji
awak bukan lah sweet talker yang suka berkata2 manis tanpa bukti MCM MEREKA !!
awak seorang yang comel
awak suka rendah diri
awak pandai sehingga awak pernah menjadi orang yang terpandai dlm universiti awak
awak akan kejut kan saya setiap pagi
awak akan menyanyi kan lagu apabila saya minta
awak seorang yang pemalu tapi sebenarnya awak adalah orang yang sgt sporting
awak pandai berkata2
awak pandai jaga perasaan saya
awak selalu nasihatkan saya untuk membuat perkara lebih baikk

paling saya kagum tentang awak ,
Situation ::  saya tengah  menangis ,kemudian saya marah2 mcm org kena sampok ,  tidak sampai beberapa saat saya gelak mcm org tak ingat dunia tetapi mata saya tetap mengalirkan air mata bahagia yang tandanya saya sayang kan awak seorang sahaja .

awak berjaya buat saya menangis , marah , gelak , menangis balik .. ahaha .. awesome ..
awak lelaki pertama yang berjaya congkel bakat baru saya .. dalam bape minit awak berjaya lakukan semua tu terhadap saya ! ^^

Dan yang terakhir saya sangat bangga tentng awak , awak dapat buat semua tuh hanya dlam telefon bimbit sahaja .. tiada perjumpaan antra kita sehingga pertemuan pertama & akhir kita .. Selepas itu tiada lagi cerita di antara kita .. meseg & gmbr awak sahaja yang tinggal kenangan ..  saya redha kita tiada jodh..hmm

thank pada siapa yang masih membaca .. terima kasih juga pada yang main skip2 tuh .. Sori kalau entry ni ada yang rasa nak muntahh , naikk juling sebab banyak sangat perkataan "awak"

Akhir kata assalamualaikum ..

No comments: