Friday, December 30, 2011

follower ke123 dah dapat ! - MARLIYANA

 tahniah pada Marliyana ..
nampak macam budak baru dalam dunia blog ni
saya panggil yana jela eyh

yana tolong komen pada blog ni ciri2 apa yana nak
Nama yg nak di tulis di header
width blog berapa
Tema warna .( at least bg 2 la ea)
gambar apa nak letak cth :: Doodle perempuan
nak letak link blog kat header tak ? cth mcm di bawah .. yang http:// tuh
 

Nak komen kat blog dia , tak jumpa pulak perkataan KOMEN .. puas dok godek
Shoutbox pulak tak pakai .. atoiyai -,-
harap2 dia perasan laa Entry ni

3 comments:

Marliyana Mayamin said...
This comment has been removed by the author.
Marliyana Mayamin said...

alamak!! cam x pecaya jer..
anyway thanks to mimie

nama : Miesz Maya
width blog : ikut ksesuaian..akak x kesah..
tema wane : kuning n hitam
gambar : doodle pompuan pkai tudung yg comel n gambar akak yg sdia ade kat blog akak tu..doole pompuan tu biar kcik pon taper
klu ley nak jgak ltak link kat header..

thanks again mimie..!!
i'm really happy..=)

Misya_mimie said...

@Marliyana Mayamin oke no hal ^^
dah siap saya gtw