Sunday, December 4, 2011

Kenapa sejak akhir2 ni dia sahaja dalam fikiran aku ?

 AMARAN !! JANGAN BACA , SBB mungkin ANDA AKAN MELUAT 
DENGAN KISAH INI !

Tadi aku bukak email , buka myspace sbb nakk carik memory lepass..
bykk aku jumpa..sebakk gila bila ingatt..
sejakk akhir2 nie dia je lahh yg terlintas dlm kepala otakk aku ..
memang dia takk pernah luput dari fikiran aku , tak pernah aku cuba untuk lupakan dia.
tapi sejakk akhir2 nie makin terukk.. baru bape bulann
tak bertegur.. rasa terseksa gilaa..

mcm aku ckp , aku tak pernah lupakan dia ..  setiap lelaki yg aku kapel , pasti aku bandingkan dia dan Bf aku .. ye , dia yg terbaik di antara kesemua lelaki yg pernah aku jumpa..
dia je yang gila , dia je boleh aku tersenyum , tergelakk tak ingat dunia..
dia penghibur paling bagus dalam hidup aku di suatu masa dahulu ..
tapi sayang , aku telahh buat kesilapan paling besarr.. 

untuk lupakan dia memang susah . snggup aku kapel pelbagai laki , untukk tutup perasaan rindu kepada dia. *aku tahu aku kejam*
mcm ayat kat dlm gmbr tuh , dia akn buat aku lega .. akan buat aku tersenyum  ..
dengar je sore dia , terus terpujukk .. sbb tuh aku selalu tutup fone bila majukk hee
dia memang pandai pujukk , 
dia sweet sgt , dia bukan sweet talker. apa dia cakap dia akan buat ..
klau dia janji dia akan tunai kan .
luahkan perasaan dia , itulah sejujur nya dia.
tangisan dia paling ikhlas .>,<

diaa tak pernah marahh aku , selalu nasihat aku supaya buat benda yg betul..
sentiasa ingat kan aku untuk solat ..^^
kalau sakit dia lah orang paling gabra . terus koll aku ..hehe

benda paling aku tak dapat bygkan ialah suatu hari dia akn berkahwin ..
fuhh !! tak dapat aku bygkan mcm mana perasaan aku mcm tuh ..mau mcm orang tak tentu arahh ..
sekarang pon rasa mcm nakk meraung !!

paling funny , bila aku kata tada kedit dia TAK akan topupkan . bunyi mcm kedekut..
tapii takk , dia snggup carik kedai topup ke lubang cacing untuk beli topup , tp bukan untuk aku .. untuk diri sendiri .. hahaha..
then dia akn terus kol aku sehingga topup dia habiss.. sehari hampir RM20 habis kat aku je.
takk pernah aku tanya knpa ta tpup kan aku sbb aku tahu dia takut  ku msg org lain .
dia lg snggup hilang duit dari aku & ikat perut .. hmm . tragis gila bila ingat kisah2 nie..
masa dia terdesakk , dia akan cari duit.. dia tak akan pnjam . dia akn buat kerja wlaupun kne duduk tgh panas.

identiti dia aku rahsia kan .. bia aku je tahu siapa laki tuh ..
dia seorang yg genius , ex paling genius .. 
dia tak kaya , tp kaya dgn senyuman dan budi bahasa.
seorang lelaki yg pemalu tp dlm diam dia seorang yg kelakar ^^

Sure korang meluat gila bila baca.. Fine ! ini belog aku , 70% kisah hidup aku dalam blog nie.
dahh terbiasa sbnarnye .. so , im sory ... sory sbb korang terpaksa baca ayat yang 'eerwu eerrwuu'
tapi aku berterima sgt sbb korang snggup bca .. wlopon tak komen /lagi suka syok sendiri.hee/

pernah takk pakwe korang buat mcm tuh ? sure pernahh .. tapi tak sehebat kisah aku ..
kisah antara aku dan dia sngt hebat .. nak cerita mmng tak hbis , sbb tuh aku buat cerita dia sahaja kat blog private aku .. hmm

Rajin-2 kan lahh komen ^^

No comments: