Wednesday, December 14, 2011

Malang nya aku Hari ini !

Uwawawa T,T
satu-satu yang timpa aku ..
mula-mula penyibuk kacau aku (secret)

then telefon aku pulak rosak dek kerana di ketuk dengan anak buah aku ..
tak cukup rosak skit di tambah nya rosak yang lebih kritikal .. telefon aku dah nyawa-nyawa ikan jekk nihh !!
boleh masuk ICU !
bila on , tada gambar .. hitam je a.k.a blankk ..
semua telefon aku rosakk semua sebab BUDAK KECIK ! macam mana tah boleh sampai ke tangan diorang..
pantang di tinggalkan T,T .. nakk tepon baruu !! nak tepon Iphone4s  (orang kaya pon belum tentu akan bagi aku ) eerr aku ni pon nakk yang cnggih2 je urhh >,<  tak dapat iphone dapat TELEFON ni pon Oke ! hehe
dahh lahh esok aku tada kl , nak pergi melaka .. Dah tada tepon .. (tolong sedekah kan aku telefon satu !)

kalau minta ayah aku , mesti macam2 soalan di tanya, aku pulakk lemah betul bab minta ni..
kalau minta orang lain semua alasan mesti 'PMR RESULT OK BARU DAPAT ' argghh! sure lahh tuh jawapan dia.. nampak nye fone adik aku laa jadi mangsa nanti.. ahahah XD (gelak jahat)

lepas tuh aku nak lukis Doodle , buat kali pertama tak jadi , kali kedua dahh cun dahh ! 90% dah siap ..
TupTup ayah aku dtg menyibuk , tertarik lappy .. changer pon tercabut lahh ! nakk meraunggg  sekuat-kuat nyee!!  dahh la ta save ;(( tada mood nak lukis daa

No comments: