Friday, December 2, 2011

To nadia haziqa

petang tadi aku blogwalking .. then jumpa blog sis nadia .. aku tawarkan dia nak buat header blog ..
free , tda bayaran ^^ .. dia pon cakap nak , so no hal lah bagi aku .. cuma aku just perlukan detail lagi apa dia nak kat header tuh .. / aku buat just suka2 , isi masa lapang/

Sis Nadia saya nak tahu ::
itu jelah kot.. gmbr nak bg lebih dari 3 pon tape.. hehe..
nak tmbh selain tu insyaallah boleh .. tapi mimie tak janji akan bg yg cantik taw !

sori lah sis coz buat entry nie .. mcm nak gebang pulakk .. hehe. igt nak shout je kat blog dia.. tapi pngjang pulak aku nak tulis.. hehe

2 comments:

Cik Gee said...

wow, boleh gee melihat hasilnya? mesti cantik!! <3

Misya_mimie said...

@Cik Gee mesti lah bolehh .. tp kne tunggu respon tuan pye blog.. lmbt bebenor.. hehe