Friday, December 9, 2011

Vector ketiga

 Vector kali ni gambar aku .. tada siapa nak bagi aku vector so aku beljar nak buat vector.
aku puas hati lah juga dengan hasil yang aku buat .. even tak da rupa macam gambar aku pon .. ahaha..
model vector kali nie ialah aku sendiri .. lebih baik aku rosak kan gambar aku dari gambar orang lain kan ?hehe..
 inilah gmbar yang telah di vectorkan ...

 masih di peringkat tak memuaskan tuhh.. 
oke , jom buat perbandingan .. 
SEBELUM & SELEPAS ..
See , kan aku cakap lain benor muka aku .. wahahah XD
tudung pon lain #bosan gila dengan tudung warna putih so ejas lah sikit#
part paling susah nak buat bahagian bibir then corak baju ..
aku tak reti nak buat macam tengah smiling ;)) hehe

3 comments:

fiQ'Ra said...

Salam geng fiQ’Ra yang mas kasihi ◕‿◕
Kad blogger yang baru sudah siap..
Boleh ambil dekat sini eh ◕‿◕

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.299454310095577.70648.257419187632423&type=3

Norlida Ramli said...

cantik! :)
kalo nak kasi gambar sy utk divectorkan bole ?hehee

Misya_mimie said...

@Norlida Ramli akak tak tkot ke saya jahanam kan gmbr tuh takk pasal2..? lgpon burukk lg tuhh . byk nak kne baiki XD