Saturday, December 3, 2011

We love arts

WeloveArts satu group yng awasome !!
di mana blogger2 famous & kreatif berkumpull ..
aku teruja gila bila tengok hasil tgn diorang .. rasa mcm nak tukar tgn pon ada..
nak lompat2 mcm arnab pon ada nieh .. hehe

serius aku jelous.. tak pandai aku nak lukis doodle apatah lagi vector..
bg gambar donut soh hias pon aku takk pandai =,= sedihh woo !!

terasa mcm nak curikk buat hakk sendri je .. tp takk baik..
aku bukan lah mnusia yg suka mencurii brang orang ..
karang tak pasal2 aku di cop blogger kejar trafikk pulakk/copycatdog .. xnak aku ~
aku aktif blog baru2 ni pon sbb nak carik kawan , bukan musuh ^^

No comments: