Thursday, January 5, 2012

At school i was .............

Assalammualaikum ..

hari ni memang memenat kan ,, nasib baik ada cikgu yang baik bg tumpangkan balik dalam panas terik ni ..  ( tak sangka dok aku ckp dlm hati , tolong la bg tumpang , buka laa cermin pleasee.. !!) tak bape saat ada sore dari kerate tu ..

Sir : nak tumpang tak ?
RGC : ha ? ( pandang sesama sendiri ..)
mimi: boleh jugak ! ( senyum smpai  ke telinga smbil tolak kwn )

siapa nak tolak rezeki tengah2 panas ni .. Memang tak laa.. ahaha
thank sir .. Sir memang terbaik !! #mayb dia nmpk aku pegang spu tgn tutup kepala kot)ahhaha XD
well , di kalangan RGC aku digelar MULUT MASIN smua benda yang aku ckp akan terjadi .. hargai sangat sbb ada kebolehan tu..hehe..

memandangkan hari kedua sekolah pda 2012 ni , sungguh ku rasa kan tak nak bgn .. ngantuk gila laa..
tp aku kan baik , terpksa laa juga gigih kan bangun , even , bahu rasa mcm nak tercbut..
aku agak cuai sedikit sbb tak bwk buku , nsib baik laa , aku bijak pergi pinjam buku kwan..

Hari ni sbjek paling best BI .. 95% teacher yang ajar tu speaking je memanjang .. Dengan kusyuk nye aku belajar bi .. intresting  belajar dengan dia ..

No comments: