Monday, January 2, 2012

Esok sekolah no more contest

assalamualaikum ..

Memandangkan esok dah mula sekolah & tahun ni pula mimi ada PMR ..
so start tahun ni tak nak dah join contest .. walaupon rambang mata tengok contest tahun baru yang mulaa nak penuh Dashboard mimi. sedihh laa juga , tapi kalau menang susah juga , sbb kita tak boleh nak selalu tengok perkembangan contest .. Kalau dah menang tapi tak peka dengan keputusan contest tak dapat jugak hadiahh ..

Tapi kalau cuti panjang macam Bulan 3 ni ke kan .. boleh laa kot join suka2 tapi kena juga usha tarikh tamat contest tu.. && blablablabla~~~

kbye.. Assalammualaikum

No comments: