Tuesday, January 24, 2012

I Want to see you for the last time .

Warning !
semua ni kisah hidup mimie.. tak perlu nak baca .. tapi nak baca pon boleh ..
sori laa , entry ni lebih kepada luahan isi hati mimie.. kejiwangan sikit .. hmm..
boleh baca , tapi jangan keluar kan kata2 yang terukk ok ^^

Kuat ke Hati aku untuk jumpa ? tabah kah aku ?
siapa aku untuk jumpaa dia ?
yaa, i really miss you .. 
(kenapa laa time2 macam ni keluar lagu sedih ) haish !
I wish i could see you tommorrow
even just for a second . ;(

tahu takk , aku mulaa rasa tak senang duduk bila muka kau muncul di ONLINE PEOPLE AT FB ..
tangan gatal nak chat dengan kau , tapi tak pernah sent satu meseg ponn .. ;(
hati aku takk kuat nak tahan rindu .. 

bilaa ada perempuan kata kau comell .. aku jadi bengang , jealous ! funny kan ?
terus aku tulis kat status jangan nak kacau hak aku ( lol , dia bukan kapel aku dah=,=)
i dont want anyone else to have you !
i want you back to me ! i am begging you right now !
sobs >,< macam desperated kan =,=
ya memang macam desperated gilaa.. aku memang terhegeh2 kan cinta diaa ..
kasih sayang dia tak sama langsung dengan cinta orang lainn .. 

cruel gilaa  bila imbas balik , even aku dahh kapel aku masih story kat pakwe aku betapa hebatnye si Dia ni ..
bukan sekali aku bercerita , mungkin sampai pakwe aku terasa tergugat .

aku nak semua pakwe2 aku jadi macam Dia .. tapi aku tahu tak boleh ! mustahil gilaa !
setiap orang ada keistimewaan dia.. betull tak ?
ya ya & ya ! jasa dia ta akan aku lupakan ;)
dia ajar aku math ! <3 sanggup dia tunjuk jalan kerja yang panjang lebar dalam meseg ... semata2 mahu , tolong aku .. walhal kerja dia belambak depan mata.. hee ~ bilaa aku tak paham , kau masih nakk tolong aku pahamkan satu2 yang di ajar.. sekarang aku mana ada pernah dapat pakwe yang sanggup ajar aku math ;( 

im crying in my heart right now ! sobs >,<
kalau aku hantar kad jemputan kawin abang aku , nak tak kau datang ? nak tak kau balas meseg aku ?
aku lupaa kau belajar jauh hingga ke terengganu tuhh .. 
mana ada masa kann ..

Entry ni aku nak tulis panjang lebar tentang perasaan aku sahaja !kalau terasa annoying stop read !

Baru je bape bulan hubungan kita tamat , tapi dahh banyak hubungan yang aku jalinkan ..
tapi tiada satu pon yang dpat ganti kan kau dalam fikiran & hati aku .. 
kenapaa kau muncul saat aku masihh terlalu mudaa ni ?

huh! aku memang suka laki matang ea? yang lebih 20 tahunn ? huh =,=
kalau di kira2 aku banyak kapel dengan laki matang & berduit ($,$)
tapii bukan aku terhegeh2 nakk laki berduit tu .. bukti nyaa aku tak pernah minta diorang pape.. hanya perhatian & kasih sayang yang ikhlas.. hmm
seperti DIA , dia takk kaya .. dia orang yang sederhana je , keluarga ramai , duduk kampung je.. 
tapii boleh lengkap kan hidup aku .. boleh beri kasih sayang yang melimpah2.. apa guna duit kalau tak boleh bahagiakan orang yang tersyang .. humm..

dahhh laa sampai sini je nak tulis.. terlalu jiwangg ... =,=


No comments: