Thursday, January 26, 2012

Melukis Orang a.k.a vector kan muka orang

Mimie happy gilaa sebab dapat siapkan vector kali ni..
memang kali ni mimie buat cantikk2 gilaa laahh .. ( xcantik pon ! tipu je!)
Mengambil masa yang lama juga laa mimi nak buat bendaa ni .. rasanya dari pukul 4 sampai pukul 8.17 malam.. berapa jam ? cubaa laa kira sendiri ye ;)
even mimie buat berjam2 .. tapi banyak perbezaanya taww.. 


Boleh tengok sendiri perbezaannye... mimie bukan xnak ikutt .. tapi mimie lagi suka buat ikut sedap hatii je ;)
hehe.. Gambar tu tak di tempah atau pape ponn .. saja2 buat .. untuk menghilangkan bosann ..
so how ? comel kann .. (orang dalam pic tu sememang nye dah comel ;p xpayah cakap  ) mimie maksudkan karyaa mimie tuw..hehe
banyak kena perbaiki sebab banyakk yang comot .. hmm

Tolong rajin kan tangan korang komen ok.. ^^

5 comments:

tyhafyha said...

lawa lah ..bila nak buatkan tok thia pulak? hohoho

Mr. Doctor said...

wah.. segaknya.. ni guna photoshop ka?

Misya_mimie said...

@tyhafyha buat suka2 je nii .. kalau buat muka thia buruk tkot thia tak sukkaa t..hehe

Misya_mimie said...

@Mr. Doctor yupp .. yang tu jelaa mahir.. hehe

myra azraff said...

woahh..cun la!:D