Wednesday, February 29, 2012

Apabila mengadap laptop semua lupa !

  Pernah tak korang jadi macam ni ??


paham apa aku nak sampaikan ?
aku selalu jadi mcm ni .. 

bila kusyuk melayan komputer benda nak buat asyik di tangguhkan akhirnya LUPA ! 
fone berdering menandakan meseg masuk kat sebelah pon , dah pegang tapi masih buat dont know ..
dah sedar baru ingat apa perlu buat =,=

3 comments:

CCICute Design said...

selalu terjadi pd cci gak..mueheh..

Norlida Ramli said...

hahaaa...
sy slalu je cmtu..
bila dh on9 tu mmg sume x layan..
even fon pun xtau la cmpak kt ne...
huhu~

Misya_mimie said...

Norlida : haha .. betul2.. bila cari2 dekat je pon .. hehe
CCi : hahaXD rmai juga ye trjadi cm tu^^