Tuesday, February 28, 2012

Mangsa Menghilangkan Bosan Semasa Exam

 Rasanya 75% budak yang hadapi exam akan buat benda ni ..
yang 25% lagi tu tak lain tak bukan tidur atau usya2 orang sebelah .. 

Aku di pihak yang 75% tu ..
yang suka menconteng kertas exam .. page paling beruntung mesti bahagian page belakang yang kosong ..  Dah bosan menconteng jelaa kerja.. aku bukan budak yang suka conteng meja .. 
aku ada akal .. yang aku rasa yang tada akal ni budak yang conteng meja AKUU tanpa padam .. seriusly aku akan pergi jumpa dia paksa org tu padam smpai bersih =,=

Detik yang paling membosankan bilaa nak tunggu masa tu tamat .. 
memang bosann sangat2 .. ada yang sampai bermimpi , nyanyi2 , conteng , pandang kiri kanan ..

yang sedihh gila , pemadam yang aku guna tak sampai 5 hari dah jadi ketot sangat , semua sebab BOSAN ! bosan punye pasal habis pemadam tu =,=
apa lagi , habuk pemadam pon mesti merata2 tempat jugaa

1 comment:

anNaqia said...

sempat menconteng eh? hehe. sy dulu menconteng exam paper bile da buntu sgt.