Monday, February 20, 2012

Siapa sangka tuah datang lagi ^^ bersyukur ada rezeki dalam contest lagi

Assalammualaikum ..

this month tak terucap kegembiraan mimie.. rezeki datang melimpah-limpah ..
ada yang order template , header .. vector je belum lagi .. hehe.. mayb ramai lagi kot tak tahu kemahiran mimie yang satu tuh .. nak tengok hasil yg pernah mimie buat Kat SINI kat situ tak banyak mimie letakk .. sikit je.. mimie dah buat lebih 15 kot.. tak sure laa .. hehe..

back to topic , guess what mimie menang lagi contest header .. "maybe aku sangat mahir buat header , tu yang asyik header je menang " #bangga kejap# =p
memula mimie macam blur tgk FIBOX .. "apasal ada orang ckp aku menang ni " dengan muka yang sangat blur sambil tertanya2.. dalam hati " memain ke diorang ni "
cari punya cari kat dashboad jumpa laaa contest header pling comel/smart


tak sangka begitu ramai  juri .. pergh ! dan tak sangka boleh dapat topup RM 30 ! 
tak pernah topup rm30 dalam satu masa taw ! 
memang header aku unik =,=
koala negara mana , polar bear negara mana .. 
jauh beribu2 batu antara dua haiwan tu .. aku yang tgk ni pon tergelak kekadang >,<
itu lah maksud love distance antara aku dan dia 
aku syukur sangat pada allah ..  Rezeki yang aku terima ni akan aku guna sebaiknya..
oke , entry ni bukan laa nak kata mimie bagus sangat dalam buat header ni atau nak riak kat korang ..
sharing is caring right ? benda happy kena laa share ^^

nak header mcm mimie buat tu senang je .. Tempah laa ;p

2 comments:

Norlida Ramli said...

tahniah! :)

memang berbaloi pun awk dpt sbb mmg header awk sgt comel :)

Aleeya Nabilah said...

Tahniah :)