Tuesday, March 13, 2012

10 Soalan 10 Jawapan

Sesiapa pon boleh join kali ni ;))

1) Dimana awak tahu kewujudan Geng fiQ'Ra? 
Saya mula tahu kewujudan Geng FiQ'ra ini  apabila sedang blogwalking salah satu member GF 

2) Apa tujuan awak join Geng fiQ'Ra? 
Pada mulanya hanya untuk suka2 .. tetapi selepas lama berada di dalam GF , saya dapat ramai kawan yang baik2 .. yang dapat menolong kawan2 dalam kesusahan ..
saya mula sedar yang GF ni satu group yang sangat istimewa kerana disitu sya dapat eratkan silaturrahim ;)

3) Apa nama sebenar awak?  
Nama yang Mak ayah saya bagi ialah NUR SYAMIMI BINTI MOHAMMAD TAHIR  .
ORang selalu panggil mimie ;))

4) Berapa umur awak tahun 2012 ni? 
Memandangkan Hari ni 13.3.2012 genaplah umur saya 15 tahun 1 hari ;)
dah tua dah XD

5) Apakah cita2 awak selama awak hidup? 
Cita pertama saya untuk menjadi seorang saintis tapi kalau tak berjaya menjadi saintis saya akan menjadi seorang guru sains ^^

6) Andai awak di fitnah sampai di heret ke penjara + hukum gantung, apa tindakan yg awak akan buat? 
Bunuh orang yang mengfitnah tu mungkin XD

7) Awak percaya tak rakan di alam maya? 
Untuk di buat kawan rapat sangat susah untuk dipercayai .. kawan yang dekat pon ada yang makan kawan inikan yang dalam maya .. 

8) Awak suka cabaran tak? kalau ya, contoh cabarannya? 
Serius tak berapa suka .. Perit sangat .. lagi2 cabaran dalam keluarga >,<

9) Awak makan sehari berapa kali? 
Makanan  berat seperti nasi sekali atau dua kali je.. 

10) Andai kata, ajal awak sudah makin hampir, 5 perkara yang awak akan buat sebelum awak meninggal dunia? 
1.Minta maaf pada orang yang pernah aku buat salah 
2.minta ampun dengan mak ayah
3.sampaikan wasiat .. lol =,= haha
4. Jujur pada orang yang kita pernah tipu & minta maaf lagi  .
5. Berada di sisi mak ayah aku <3


No comments: