Monday, March 26, 2012

Mamat gatal senang nak dapat kat pasar malam ,

Hari ni nak cerita tentang topik lelaki gatal di pasar malam !
Pelik sangat ke seorang perempuan berpakaian kemeja , suar jean kelabu , kasut wedget ?
Mungkin pelik kot sebab mana ada orang pakai mcm tu pergi pasar..
(entry mngarut2 je ni )


HARI SABTU bukan sengaja aku berpakaian mcm tu .. baru balik dari SUBANG PARADE so singgah la kejap teman mak beli baju untuk cucu kan ..

Yang paling tak boleh bla , banyak2 situasi yang berlaku dalam masa 30 minit satu ni paling aku naik menyampah ..
Bayangkan mamat jual buah dok ngorat  korang depan mak , akak n adik korang .
pergh ! memang malu siott =,=
Siap puji aku depan mak aku lagi .. asieyman ! merah padam muka aku ..
bukan cantik pon aku malam tu .. pakai bedak , tudung pin kat bahu .. itu je.. Baju pon tak bergosok =,=
itu pun ada laki yang mata rabun ...

Ada yang mcm tak pernah tengok perempuan dok pusing kepala 360 darjah 4 , 5 kali .. nasib baik mata aku sepet , kalau tak dia terasa jelingan mata aku nih ..

Bila adik aku cakap lelaki pandang aku lain mcm aku tak terasa sebab aku tahu aku tak cantikk .. Seriusly aku rasa aku makin gemuk .. siapa akan peduli kalau diri sendiri rasa gemuk .. am i right ?

No comments: