Friday, September 7, 2012

I wish You could see how much i want you

Missing someone is horrible feeling .
today is my worst day when i know you would go far away from me .
i still remember the first day i met you .

Dari pertama kali aku melihat dia berucap di atas pentas hati ku merasakan sesuatu yang sungguh pelik.
Apabila aku bersemuka dengan kau aku rasa sesuatu.
apabila mata saling bertemu hati aku rasa tak menentu .
apabila kita berhadapan aku rasa tak keruan ,,
aku jadi takut , gementar ..
aku menjadi orang lain apabila bertemu dengannya.

Benarlah kata orang dari mata turun ke hati .

Its really hard to let go of someone ?
yes its really hard !!
i never thought i will fall in love fucking damn with him .

Mungkinkan kerana sikapnya yang seperti Munzir ?
Mungkinkah kerana rupanya seperti Munzir ?
Mungkinkah kerana dia mengingatkan aku kepada Munzir ?
ATAU 
Mungkin kerana dia telah menarik minat aku untuk lebih mendekati Allah ?
Mungkin kerana dia selalu mengingatkan aku kepada Allah ?
Mungkin kerana dia mempunyai semua ciri yang diidamkan seorang perempuan ?
Mungkin kerana sifatnya yang comel menarik minat ku ?

Bodohhh !! 
kau lepaskan peluang tu TADI !! dia dahh tada ! dia tak akan muncul di hadapan kau lagi !!
dia tada !!!!!!!!!!!!!!!

Patutlah hati aku semalam asyik mengingatnya sahaja ,
aku mendengar rakaman zikirnya.
Aku mendengar kembali ceramah2 nya.
Aku mendengar kembali luahan hatinya kepada murid2 ..
aku mengimbaskan kembali videonya.
aku meneliti setiap gambarnya.
aku memikirkan barang2 yang hndk dihadiahkannya sbblum dia tamat mngajar.
aku listkan semua barang ..
Aku rancang cara utk beri hadiah itu ..

TAPI SEMUA TU SIA-SIA !!! dia tada .. dia dah pergi ..
dia dah tak mengajar kat sekolah aku ..
wahai CIKGU MUHAZRI , kenapa tempoh 10 minggu itu terlalu sekejap ?
kenapa perpisahan berlaku pada hari ini (7.9.2012)(JUMAAT).. AKU KELIRU  !!
i HATE MISSING SOMEONE AND CANNOT DO ANYTHING ABOUT IT !

Tolonglah wahai sang putera , tolong kembali .. tolong muncul di hadapan ku buat saat yang terakhir akan aku cuba untuk tidak sia2 kan peluang yang berada di depan mata .. tolongg !!!


#aku selalu perasan yang dia pandang aku .. lol +,+ 


The most painful ggodbye are the one that are never said and never explained .

No comments: