Tuesday, October 16, 2012

To the beautiful you ( Korean Drama) Wajib tengok ! ;)

Today i would like to tell you about my favourite korean drama .. ehem2 ! demam apa tah nak speaking ni .. haha..
Semua orang tahu bahawa Cerita Korea dan hero-heronya menjadi pujaan setiap wanita di Malaysia ni . Terutama perempuan-perempuan yang masih remaja ni ..


TO THE BEAUTIFUL YOU <3


Sinopsis

Mengisahkan tentang sebuah sekolah sukan dimana semuanya hanya pelajar lelaki ..
seorang remaja dari luar negara sanggup menyamar menjadi lelaki untuk melihat lelaki idamannya kembali menjadi atlet semula apabila lelaki itu mengalami kecederaan mengakibatkan dia tidak boleh bersukan lagi . Dengan sokongan yang diberi lelaki itu berlatih bersungguh2 untuk memperoleh pingat emas dalam pertandingan yang akan datang .
Tetapi dalam masa yang sama , Lee hyun Woo telah jatuh cinta dengan perempuan itu tanpa mengetahui tentang identitinya yang sebenar ..


Nak tahu lagi kena tengok sendiri ;p
Mungkin dari sinopsis aku , macam tak best .. tapi seriusly memang syok sampaikan cerita ni boleh jadi isu kat sekolah aku .. actually hero dia yang menjadi isu .. cerita ni memang awesome ! DAEBAK !!



Yang terbaru , pelakon yang menjadi pujaaan hati aku datang Malaysia !! 
tapi malangnya aku tak dapat jumpa dia sebab masa tidak mengizinkan .. kenapa dia mesti datang time aku EXAM ?! (frust =,=)  sampai kawan aku kena pukul-pukul dengan aku sebab pergi tak ajak !!! ;(


Lee Hyun Woo

yang nak tengok sangat ni boleh laa bukan epdrama.com kat sana banyak cerita korea yang best ;)

Sori kerana menggunakan bahasa yang agak kasar "aku".. sampai sekarang tak tahu nak gelarkan diri ni apa .. 


No comments: