Monday, November 19, 2012

Congratulation to my little sister

Sudah sedia maklum bahawa hari ni 19.11.2012 result UPSR keluar dan juga hari ni adalah hari anniversary aku dan DIA yang ke-9 bulan . Syukur alhamdulillah hubungan kami masih bahagia seperti dulu dan alhamdulillah hari ini  merupakan hari yang bahagia buat kami sekeluarga dan juga adik aku yang tersayang .

Alhamdullilah pada pukul 11 pagi tadi keputusan UPSR keluar dan adik aku NUR SYAHIRA BINTI MOHAMAD TAHIR adalah merupakan salah seorang daripada calon 5A . Im am so proud to her . well adik siapa . hahah (belagak sikit) . Dekat sekolah dia hanya 3 orang calon sahaja dapat straight A . Sikitkan ? Jumlah calon dapat 5A jatuh merundum tahun ini . kenapa ? ENtah . tanya mereka sendiri .  Aku ditemani oleh anak buah aku . Yes kami berdua je yang teman adik aku (ayah aku dalam kereta baca paper sementara tunggu cikgu) .Punya la lama menunggu tak campur lagi masa yang diperuntukkan menunggu  guru-guru habis berucap . Aku sangat terkejut  beruk apabila tahu jumlah calon dapat 5A. Tahu tak terkejut beruk tu macam mana ? pergi zoo kau tanya beruk tu sendiri . haha aku tahu tak kelakar . k fine .

Lelaki dapat menggondol dua tempat . Cuak aku bila tak dengar nama adik aku .. Nasib adaa juga nama dia . Sedih pada mereka yang dapat 4a . walhal dalam percubaan merekalah target utama . tapi dah tak ada rezeki kena redha jela . Tadi aku menangis .. macam la aku yang dapat 5A tu .. haha . Adik aku pun tak over macam tu . aku je excited lebih . hehe . But if my mom in my place i am very sure she will cry too . Terketar-ketar tangan aku hantar meseg kat adik beradik aku tentang result dia . tak tahu kenapa ..haha

Kesian pada adik aku . Aku halau dia dari bilik ni . Dah berapa kali aku cakap " Ish iya sibuk la " , " Iya keluar laaa " jahatkan aku .. wuarghhh ! memang aku jahat . sanggupp aku melukakan hati dia sebab nak buat entry ni je . Cruel ! ish ! tak payah cakap , aku tahu apa aku patut buat . Minta maaf .. tapi tapi .... mulut ni berat laa pula . haish ...

Gambar blur sikit .  Iyelah aku punya kamera bukan macam kemera korang yang GEDAK tu , nikon , canon etc . aku hanyalah pakai hp samsung corby yang dihadiahkan oleh akak aku sempena birthday aku tahun ini pada bulan 3 . Perlu ke aku bagi tahu jenis handphone , siapa , kenapa , bila ? annoyingkan ..haha .. Namun ada aku kisah ;p
Adik aku yang berbaju biru yang berada di hadapan sekali . Yess dia pengawas . baju biru mestilah pengawas takkan mawas pulak kan .. hehe

tiada apa-apa yang mampu aku berikan untuk dia .. sori kechik .
jangan pergi asrama . nanti siapa nak jaga anak-anak buah hang ? tak larat den nak jaga sorang2 ..
anak buah hang bukan seorang ... hoho. Bahasa apa aku guna ni .. =,=

1 comment:

Nabila Aziz said...

Congrats untuk adik awak tu :)