Monday, November 12, 2012

Bosan menjelang , Seni terhasil

Hari berganti hari pelbagai perkara yang membuatkan aku berfikir .
Ada sahaja perkara yang membuatkan aku rasa tak senang duduk .

Before this aku lebih senang melukis hanya menggunakan sebatang pensel dan sekeping kertas .
Aku coretkan lukisan hati aku . aku lakarkan apa yang berada di hadapan mata aku .
Kini semua sudah moden .

Aku cuba sedaya upaya melukis menggunakan software yang terdapat dalam komputer aku .
hasil la satu watak kartun yang pernah aku baca dalam komik ,
Watak sama , rupa berbeza .

  
First try lukis , warna dalam Sai 
Second try .

Seronok sangat apabila melihat hasil seni blogger2 yang gemar melukis doodle , vector and etc.
Akhirnya aku berasa gembira kerana akhirnya aku boleh melukis , mewarna seperti mereka walaupun tak sehebat , segah mereka . banyaknya "se" haha..

Apasal la aku punya ayat skema sangat ni .. hoho XD

No comments: