Monday, November 12, 2012

Manusia yang mempunyai wajah Anime

Pernah tak korang baca surat khabar , tengok cerita mengenai seorang perempuan yang bernama Anastasiya Shpagina ?
Hanya kerana minat yang sangat mendalam terhadap anime dia telah menghabiskan banyak duitnya untuk membuat plastic surgery . Haish itulah manusia . Tak pernah puas dengan apa yang dimilikinya . Televisyen juga mempengaruhi diri kita . Contohnya Anastasiya Shpagina yang baru berusia 19 tahun ini . Dia menjadi anime sebgai inspirasinya untuk transform .


Apabila kita melihat gambarnya pasti kita tidak percaya . Hidup ke dia ni ? Macam patung je .
Hakikatnya memang dia patung tetapi patung dalam dunia realiti , dunia manusia ni .
Dia boleh bergerak , bercakap , mandi macam manusia biasa (dah mmng dia manusia pun)huhu.
Gambarnya sebelum dan selepas . Menakjubkan . !!!
Tapi dia bukanlah orang pertama yang mempunyai rupa sama dengan anime . Ramai lagi !!
Selain anime, cerita Barbie juga menjadi inspirasi pada mereka . Valeria mempunyai rupa secantik watak dalam cerita barbie .

2 comments:

Anne Nurain said...

macam2 je kan? masa muda mmg la cntik, tggu bila dah tua nanti.. huhuhu..

Syamimi_Tahir said...

haha.. tahu tape. buat macam mana pun . kita tetap di makan usia