Saturday, December 29, 2012

Contest: Top Referer Get RM100 Topup!


Free TopUp!
DUE DATE: 7 Januari 2013 , 11.59 PM / 2359 .

Cakap pasal topup mesti sekarang ramai betul yang pokai tiada duit nak topup kan lagi-lagi budak sekolah macam aku ni . hehe .
Aku sure mostly orang kat dunia ni jarang gila Topup telefon bimbit korang RM100 betul tak ? Okey . Ini peluang korang untuk menang . Memang jarang sekali ada betul tak ?

Aku harap blogger ni seorang yang jujur laa ye ;) Bukan senang nak bagi duit macam tu je .
Tapi kalau aku . Aku tak nak topup . Nak duit tu terus . Lebih berbaloi . Iye dak ?
Kalau dia tipu pun . Dia jawab dengan Allah lah kan ^^ Tapi aku sure pasti dia seorang yang jujur . Insyaallah . Cuba jela nasib ye ^^

No comments: